AUTUMN '66

onsdag, juni 29, 2005

Onsdag 29e juni

Idag var jag först ned på stan och handlade en skjorta och en kökslampa för inga pengar alls, och så handlade jag mat. När jag kom hem, lagom trött efter färden, så ligger det en avi på dörrmattan. Ett rekommenderat brev! OMGWTF!!!!111 Jag börjar fundera. Har jag tappat bort passet i helgen och nån hittat det? Nej, det låg i jackfickan. Har jag gjort något sjukt olagligt senaste tiden? Nej, inte det heller. Några vilda fester så att det är en varning från bostadsrättsföreningen? Inte vad jag vet. Självklart blir jag nojig och måste cykla ned på stan, igen. Rekommenderad post är sällan glad post.


Ett tjockt brev från Ryssland.



Massa papper på ryska som jag inte förstår, ser sjukt politiska och strikta ut. Jag föreställer mig någon starkars Gogol-figur som suttit och fyllt i dem. Men vad är det där i hörnet av paketet?


OMGWTF!!!111 Milky-skivan!!!


Inga kommentarer: