AUTUMN '66

måndag, juni 27, 2005

Måndagen den 27e juni

Betraktelser från en grå gästbok:

namn: Peter
tidpunkt: 05-06-27 12:10
meddelande:

Eftersom jag missade Warming Up The North-arrangemanget igår i Örebro så beslöt jag mig visst för att drömma om det istället. Fast jag såg aldrig någon av artisterna för det var så satans mycket konstinstallationer och interaktiv teater (nej, inte lajv!) överallt. I ett av momenten vart jag utvald att få sitta med lurar på ett podie och lyssna på Majessic Dreams medans alla andra o lokalen tittade på mig. Jag vart självklart orolig och försökte fundera ut hur någon annan lyssnare skulle bete sig och se ut när de fick höra Majessic Dreams i lurar. Hela evenemanget tog plats någonstans på lidingö och utanför den stora industrilokalen satt massa folk coh sålde skivor. Jag köpte en Jackie Mittoo-återutgivning på 10". Sedan hookade jag upp med Lane från Gilmore Girls och vi gick i regnet och hennes vita t-shirt vart genomskinlig och sedan fick jag träffa hennes mamma som tyckte jag var väldigt väluppfostrad. Efter det övergick drömmen i det sedvanliga misch-mischet av explosioner, jakter i hög fart, surrealism och dekadenta sexinslag.

////////////

namn: Peter
tidpunkt: 05-06-27 12:16
meddelande:

Jag tror jag har fått en total mental blockad när det gäller all interaktion med STIM. Varje gång jag hör att ett tunt kuvert seglar ned i brevinkastet och bara prasslar till lite lätt (så att man förstår att det är ett fönsterkuvert) oroar jag mig för att det är från STIM. Idag var fallet så och jag höll kuvertet i handen sittandes på sängkanten i vad som verkade som en timme, men fem minuter är nog en mer korrekt tidsangivelse, och sedan slängde jag det utan att öppna det.
Jag gissar att det beror på deras totala inkompetens och all psykisk ohälsa de åsamkat mig de senaste åren.

////////////

namn: Peter
tidpunkt: 05-06-27 12:19
meddelande:

Kapersky säger att jag inte uppdaterat virusdatabasen eller vad det heter sedan 1 januari 1970. Det säger även att min licens har gått ut men det står att den ska gå ut 2 februari 2006. Är det någon mer som upplever fluktuationer i tid och rum idag?

Inga kommentarer: