AUTUMN '66

söndag, februari 17, 2008

Söndag


13:48
Jag har ingen som helst aning varför mina bilder inte funkar just nu, de är ju trots allt uppladdade på blogger. Snart fixar jag nog en helt vanlig sida med gästbok istället. Lite för less på detta. Gav upp facebook imorse också. Har vart allmänt irriterad på fenomenet ett tag och nu var det nog. Som vanligt blir det så att det bara är drygon som pratar med en. När man själv tar kontakt med de man vill prata med är man väl deras drygo antar jag.

Var på fest till strax efter fem imorse. Gick hem efteråt och det tog forever kändes det som. Dessutom ginade jag över kyrkogården och eftersom iPoden var på var jag tvungen att se mig över axeln då och då så inga döingar var efter mig.

Alan Braxe "Addicted"

Lite störigt att den är släppt på Kitsuné bara, eftersom de är essensen av hippa franska klubbkids med dyra t-shirts. Men likväl en mycket bra låt. Hoppas den kommer på tolva i förlängd version.

Inga kommentarer: