AUTUMN '66

onsdag, december 06, 2006

5 december


04:27
Försökte sova. Förgäves. Låg och trummade hela tiden och fick idéer till en låt jag håller på med så jag var tvungen att gå upp och starta datorn igen. Det är den där jäkla Donna Summer-samplingen som spökar. Har lagt på en hel den synthar och grejer nu men vill samtidigt inte dränka grunden i för mycket saker. Men nu har jag nog snart fått allt på plats. Då är det bara att justera ljud och arrangemang. Har lagt lite sång och ska försöka få några fler lager på plats imorgon. Nu är det på tok för sent för att fortsätta och om jag ska ha nån slags dygnsrytm kvar borde jag söka mig till sängen. Då vaknar jag säkert alldeles lagom för Tillbaka till Aidensfield. Så har mina mornar denna vecka sett ut. Larmet på 10.00 och sedan snooza till 11:35 då Aidensfield börjar. Så mycket mer har jag inte gjort. Jo! Idag SAMI-anmälde jag CDOASS-skivan. Bara sådär 20 månader för sent. Det var ett helt ok avsnitt av Kobra som repriserades idag. Felice Varini-inslaget gillades. Gotta love the optiska synvillor. Går att se programmet på webben om nån missat det.
Undrar om det är läge att plocka ned Gorillan från vinden imorgon?

Inga kommentarer: