AUTUMN '66

söndag, december 17, 2006

17 december

Igår spelade jag (utan inbördes ordning):
Alan Braxe & Fred Falke "Most Wanted"
Alexander Robotnick "Problems d'Amour"
Alexkid "Don't Hide It (Alexkids Vocal)"
The Shock "Manhattan (Einmusik Remix)"
Booka Shade "Pong Pang"
Julien Jabre "Swimming Places"
Les Rhythmes Digitales "Jacques Your Body"
Luomo "Good To Be With"
Memory Control One "Basic"
Morgan Geist/Erlend Öye "Lullaby/A Place In My Heart"
Morjac "Morjac Theme"
Connie Case "Get Down"
E-Dancer "World Of Deep (Carl Craig Remix)"
Franz & Shape "Countach (Linus Loves Remix)"
Gui Boratto "Like You (Supermayer Remix)"
Jürgen Paape "Mit Dir"
Jollymusic "Joolyo"
Coburn "Give Me Love"
Patrick Alawi "The End"
Phonique "What I Play (Spiritcatcher Remix)"
SCSI-9 "When She Said Goodbye"
Syreeta "Cant Shake Your Love"
Todd Terje "Kul I Pul"

Jag lyckades även med några taktmixar! Yey me! Nån gång måste jag försöka spela in mixen så att man kan lyssna efteråt.
Såg bara slutet på Unai men just den sista låten han spelade var riktigt fin! Kan det ha varit Heart Is To The Left eller I Like Your Style kanske? Well well. Dynamic var toppen och på efterfesten köpte jag ett dricksglas vodka och sittdansade till Anders & Co som DJade. Helt klart värd kväll. Idag hängde jag och Jonas kvar hos Anders och Ami rätt länge. De kollade igenom inte mindre än tre rätt noiriga filmer. Jag sov igenom hälften och såg hälften. Granatäppleté. Rask promenad för att hinna med sista tåget hem. Cous Cous-sallad på tåget. Anlände på Ringvägen igen för bara en halvtimme sedan typ.

Uppsala var väldigt fint och pyntat. Anders & amis nya lägenhet var också väldigt fin och jag gillade kvarteret där den låg. På vägen till tåget gick vi förbi ett otal restauranter där människor intog sena söndagsmiddagar. Bodde jag i en större stad skulle jag så gärna äta söndagsmiddag ute varje vecka.

Inga kommentarer: