AUTUMN '66

torsdag, december 01, 2005

1 december



Äntligen kom snön! Var uppe hela natten och städade, kollad epå gamla bilder, lyssnade på Belle & Sebastian och jobbade med en ny låt baserad på en Mutual Understanding-sampling. Somnade runt åtta. Drömde sjuka drömmar. Vaknade halv två. Borstade tänderna och hoppade på en buss till Norberg. Var in och pratade lite med Kristian, träffade Sophie och Jon på Elsas (se ovan). Gick en vända på byn med Sophie och sedan tillbaks till Elsas för varm macka, bakelse och kaffe.

Nu ska jag fortsätta min städning, håller på och rensar ur skåp och grejer så det ser garanterat mer stökigt ut nu än innan jag började.

Efter Spanien har jag förresten mycket alkohol hemma, till exempel alla ingredienser för att blanda Long Island Ice Tea. Fest på MC-klubben på lördag.

DJade ju Uppsala i fredags tillsammans med Cheeta. Vi fick sjukt mycket öl, folk dansade och gillade Flying Lizards och Cristina och Connie Case. Word. Jag vart så sjukt elektrosugen sen, vet inte om jag spelade Linus Loves Night Music. Hoppas det.

Inga kommentarer: