AUTUMN '66

onsdag, december 19, 2007

19 december

Senaste veckan har vart C-R-A-P!

Men här är lite blandade bilder från diverse gettogethers i mitt hem senaste veckorna - i ytterst snål upplösning. Varför jag skalade ned dem så mycket har jag ingen aning om. Kanske var lite väl. Nästa gång ska jag kirra det bättre. Makron i PS är förresten hur bra som helst.

Vilket ställe på nätet borde man lägga upp sina bilder på tro? Facebook kommer ju säkert vara över snart. Bilddagboken verkar struligt. Flickr? Kan man länka till dem från andra ställen där? Vore iofs kul att sitta och tagga folk på Facebook med. Nåja. Värre kval har man väl haft.

Våren 2008 måste bli våren 2004, 2005 eller 2006. Absolut inte våren 2007. Jag ska lyssna på The Wake och My Bloody Valentines You Made Me Realize-tolva och Marine Girls och se Nouvelle Vague-filmer och promenera massor, i vilken stad som helst. Björk kommer att vara våren 2008 års träd, tallen kommer vara sååå sommaren 2008.











Inga kommentarer: