AUTUMN '66

tisdag, mars 04, 2008

4 mars



Har sett en del film senaste tiden. Alla får medelbetyg. Allt är mediokert. Casey Afflecks rollfigurer är ungefär lika irriterande i både The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford och Lonesome Jim. Atonement hade jättefint foto och fina färger första halvtimmen, men så fort ploten gjordes klar var allt bara irriterande. Scenen när de anländer till stranden i Frankrike var väldigt fånig, för att inte snacka om slutet som jag blev tvungen att spola igenom. Rambo 4 var nästan lite av en blessing att se efter de andra. Så jäkla extrem att man bara skrattar. Föredömligt kort också.

När/om nån blir sugen på nouvelle vague-rullar och musikaler, nybakade muffins, rödvin och C86-musik så säg till.

I lördags fick jag till några riktigt fina mixar. Tack Albin & co för att jag fick komma. Nu vill jag spela igen ASAP!

Köpte ett par skor i Örebro på söndagen innan jag åkte hem. Idag köpte jag en ny lampa till hallen och ett par rosa liljor.

Inatt drömde jag att jag skulle plocka syrener, men jag kom för sent och de hade blommat över och var vissna. Lätt tantig dröm.


Lampa, liggandes på bordet. Numer i halltaket.


Fota liljor mot ett fönster går sådär. Men orka flytta vasen liksom.


Got them new shoes.

Inga kommentarer: