AUTUMN '66

onsdag, november 21, 2007

20 november

01:56
Åh vad sagt det går med tentapeppen. Den är obefintlig. Ska jag skriva en fråga nu eller ska jag sova? Jag tror jag satsar på att sova, och gå upp tidigt imorgon. Måste upp 08.00 eller senast 09.00 och komma igång, om någon läser detta så ring och väck mig please! Måste ha dagsljus för att kunna arbeta damn it. Imorgon måste jag ju dessutom ta ledigt från skrivandet pga fotboll. Idag tog jag ledigt för att se Futurama-filmen, för att bada, för att laga mat, för att städa mm mm. Allt är viktigare än tentan verkar det som. Men maten blev fruktansvärt god i tell ya. Köpte en fin chipotle & cheddardressing i helgen - och med tre matskedar av den + en ask gula körsbärstomater + färskmalen svartpeppar + salt + citron + 1 dl creme fraiche + honungstekta quornbitar gjorde jag en fab pastasås. Ostig, rökt, söt och syrlig.

Hoppas mitt nya shampoo + balsam-köp är berättigat så att jag får något mer att glädja mig åt framöver.




PS Min MacBook lämnade nyss Eindhoven. Måste komma på ett bra namn till den också. DS

Inga kommentarer: