AUTUMN '66

tisdag, oktober 30, 2007

30 oktober


14:23
Hittills idag har jag duschat, diskat, gjort hårinpackning, filat och klippt på händer och fötter, defragmenterat hårddisken, betalat räkningarna och lyssnat på dansmusik.

Alltså det är rätt surt när Taschen vägrar göra budgetvarianter på deras släpp, Valentino-boken i sin billigaste form kostar £600 (art-editionen det fyrdubbla). Hade jag haft pengar hade jag gärna haft lika många fina klänningar som Valentino har ovan. Måste dessutom se över budgeten för denna månad, hoppas hoppas att jag kan slänga iväg ca 3000 på en kristallkrona.

Har texter av Baudelaire, Balzac och Zola till imorgon, måste nog ta mig till Sala redan ikväll eftersom jag måste åka härifrån 05.55 annars.

Nu ska jag med Sophie ut en sväng och sedan, om jag hinner, blir det Rotfruktsgratäng och björnbärsmuffins.

Oh, i fredags köpte jag en midprice eltandborste, 700 pix. Shpenande.

Inga kommentarer: