AUTUMN '66

söndag, april 22, 2007

22 April




En nykter helg! Det var länge sedan. Rätt värt för jag har mycket att ta tag i. Har städat hemma och en ny låt nästan klar - men bokföringen går sämre. Måste fixa det senast imorgon.

På onsdag ska vi spela i Uppsala och på torsdag & fredag är det in i studio i Sthlm och spela in lite trummor. Valborg kommer att tillbringas i Uppsala och förutom det så blir det mycket tid i Sala framöver eftersom merparten av kommande CDOASS-skivan ska spelas in i Bjurpens vardagsrum. Basattnivet.

Jag har fått nya grannar under mig. Antar att det bara är tillfälligt eftersom det egentligen är en övernattningslägenhet. Dagen och gårdagen har de tillbringat med att lyssna på någon 50s samling. Donna, Diana och särskilt Duke Of Earl. Den har jag hört säkert 6-7 gånger. Skränigt och högt. Jag har självklart ingenting att säga till om eftersom jag mer än gärna brukar vrida upp volymen rätt högt när det är helg eller om jag provlyssnar nån låt jag håller på med.



Inga kommentarer: