AUTUMN '66

fredag, januari 19, 2007

18e januari

Vad länge sedan jag skrev nåt personligt här. Jag vet ju inte alls vilka ni som läser detta är. Joo..kanske 10 stycken...men det är ju det femdubbla som tittar in nästan varje dag.

Kort och gott. Nyår med Stina var så fab så fab. Bästa på länge, och så här skrev jag om 2007 för ett tag sedan.

"2007 ska bli året då jag reducerar och effektiviserar mitt ägande och min tillvaro. 2007 ska bli året då onda tankar skingras och hopp gryr. 2007 ska bli året då tankar omsätts i handling. 2007 ska bli året då jag slutar hänga upp mig på småsaker och äntligen ser till the big picture. 2007 ska bli året då jag tappar all respekt för tid, rum, oro och pengar. 2007 ska bli det bästa året detta årtusende. Lätt!"

Efter två veckor kan jag iaf konstatera att jag ligger 4000 back så något har jag lyckats med iaf..ey ey ey. Köpt lite kläder, ett preamp, levt gott och mått bra och jag tror att andra kring mig mått bra också. Det är ju alltid viktigast.

Imorgon försvinner jag över helgen igen. Så kan man sammanfatta det.

Senaste lyssningen:
Pastels Kitted Out
Patrick Wolf The Magic Position
Pam Todd & Love Exchange Let's Get Together

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser.