AUTUMN '66

måndag, januari 09, 2006

9 januari

06-01-06 PRIS BANKKORT VI -62,50
06-01-06 PRIS INTERNETBET -38,75


Ibland tror jag fan att de väntar till man har exakt en hundring kvar på kontot. Då var man black igen. Livet på ett snöre.

Idag har lite av alla göromål klarats av. Inget har dock skett på mitt initiativ utan telefon har gått varm från skolor och myndigheter. Lika bra det. Imorgon ska jag försöka klara av en lika stor del till. Med den takten kanske jag har ett liv värt namnet om ett år.

Jobbat lite med en bootleg-mix/omarbetning av en Bob Sinclair-låt samt lite egna låtar så jag har inte varit helt oproduktiv det här året även om det känns så. Har sjukt svårt att sova om nätterna och ska vara på arbetsförmedlingen tio imorgon. Dessutom vill jag åka längdskidor. Nu!

Dagens lyssning:
The Beach Boys Friends [lp]
Testbild! The Double Life of... [cd]

1 kommentar:

David Jonsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.