AUTUMN '66

onsdag, maj 17, 2006

Onsdag 17e maj


Igår skar jag mig i tummen när jag tärnade ett äpple till min morgonsmoothie. Kristian påpekade att det var många i Norberg som skurit sig i tummen sista tiden. 06.00 på fredag åker vi ned mot Tyskland och blir borta 11 dagar typ. På vägen ned stannar vi i Köpenhamn och går på Belle & Sebastian och The Burbans. Kommer bli nice. Sitter och spelar in en Absolute Belle & Sebastian nu, blir svårt men det ska göras. Även en Absolute Pearls Before Swine och kanske en Abslute Marcos Valle står på schemat med. Kanske bränner jag ner Absolute Durutti Column (by Differnet) också. Svårt att välja skivor till bilen. Cornelius, Milky, Roger Nichols och några blandskivor blir det allt med. Ja ja. Tvättdag idag också.

Vi har två dagar ledigt i Köln, bokade precis ett hotell där. Köln verkar vara en ok stad att hänga i några dagar även om alla tyskar badmouthar den.

Inga kommentarer: